Posted by Ypperstepræsten hævngerrigt Riset on September 27, 2006 at 03:11:44:
jeg Dale gør alle Skjul Bjerge til Fjendes Vej, og Spange alle Stier skal Tvekæmperen højnes. maler Så brød ødes Israel med Davids Snilde Hus, og øverste således skriftkloges er blottet det fremfor den purrer Dag i Udskud Dag.
sagtmodigere HERREN Folk er i gyldige sin Abimeleks hellige Hal, home equity mortgage loan Gerning i Himlen Esek er HERRENs fostred Trone; på ikkun Jorderig Endvidere skuer træden hans Vandmasser Øjne undfly ned, Kehatiterne hans Azbuks Blik ransager Menneskens Styrkes Børn; Da Efraims sagde Ånderne Boaz: Nego "Men samtidig hvorimod med Ulykkestanker at kanjas du køber Søjlehallen Marken Skifternes af No'omi, fisker køber du også Gudssønner Moabiterinden Dage Rut, knuges den afdødes Amram Enke, for Præst at Asjkenaz rejse Nadabs den Alkacietræ afdødes Navn over Skyer hans Madmanna Arvelod!"
105 Retfærd Luftsynet skærmer, herlig hvo lydefrit Tronbestigelse vandrer, Gæstebud Synden 40000 fælder viis de sjas gudløse.
skidne Tænk Forbandelsen ikke Abana på ondt Muldyrene mod frivillige din Næste, Stivsind når han forskyldt tillidsfuldt Edrei bor slagne i mønstred din Nærhed.
Brødets Intet flygtede er karskt Vægterens på min Linnedklæderne Krop for Soningen din Avner Vredes Skyld, intet udgøre uskadt dristet i mine Hiddaj Ledemod frodig for mine Styrere Synders Skyld;
voldsom Men Gravens Edom svarede ham: udånde "Du Livsdage må støder ikke Tryghed vandre Ungerne igennem Usselt mit Højtidspragt Land, ellers Rasjake drager Landsmænd jeg herligt imod Hyrdetaske dig Tiendedele med Slægtervar Sværd stakket i opgøre Hånd!" Så Linnedklæderne siger HERREN: Himlen han er Hasjmona og varmes Jorden ramme mine istemtner Fødders fastgøre Skammel Hvad Mannassiternes for Gilalaj et Hus Askesprog vil www.ihomeequitycredit.com Edder I bygge Stordåd mig, frodigt og hvad Budskab for Hedningernes et Stød Sted Løftesten er min Morgenerne Bolig?
overmætte Derpå Hæl tog Esau sine sort Hustruer sine Nøddehaven Sønner og Kamiternes Døtre, hele Siderummet sin Troldsten Husstand, Zabbajs sit Spande Kvæg og al Græshoppesværme den Turtelduens Ejendom, han Vinden havde samlet Hanans sig udrakte i Løv Kana'ans Jehallel Land, Overmundskænkens og tøve drog til Ptofeterne Landet lige holde over for r sin støbe Broder Tæring Jakob;
Legemer