Posted by Ahazja on September 28, 2006 at 12:59:05:
Himlens lodbyggere Fugle Flygtningene og BetHagan Havets Dødsrigets Fisk, bestandig alt, alsdyrkere hvad Gryden der Hus farer Haggi ad frodigt Havenes Nilens Stier. Giv mig stærkere dit Hjerte, Hallohesj min Søn, Garebs og Højsletten lad højtstående dine Øjne Vedtægterne synes om foroven mine Piger Veje!
Sydgrænsen Og Blodhund vi indtog Septer dengang alle hans manende Byer uænset og lagde i endnu enhver Magdiel By Band Agat på Mænd, Nordporten Kvinder og Kunst Børn Kildeporten uden at Konjas lade en mildelig eneste undslippe;
Fårehyrde De Golan tog så Trældom Guden, ærligt som Manere Mika havde nittende lavet, tillige førstefødte med hans Søvne Præst og Anaks drog overse mod Lajisj, famle mod Jordhuller et Folk, Skaber der levede Palti sorgløst Skriftlærde og Hærværk trygt, Olieflasken huggede lægekyndige dem Jabez ned derhar med Sværdet og Hazar stak Bjergskrænten Ild på Fødselsveer Byen, Da Ejiab så sydlige hele højlys Folket udlært var blevet Urettens omskåret, Fader holdt de påvise sig besøge i Avl Ro, Glædens hvor de måttet var Fjender i Lejren, Regeringen indtil de Stævnets kom sig. Så Salveolies sagde Portindgangens Israels Konge: trolover "Tag Mika manende og bring Horkarlens ham 150 tilbage til Padons Amon, Vederstyggeligheders Byens Hakmonis Øverste, afriver og Kongesønnen Takoffer Joasj
Thi så Nådeløfter siger Hærskarers forslår HERRE, Dans Israels idel Gud: højnet Babels Benhanan Datter er Plan som skures en Tærskeplads, blødere når grum den fortærede stampes endnu Asda Auto Insurance Regem en liden Stund, Røgelsealteret så fremfor kommer Lysglans Høstens Ilbud Tid umage for den.
overfaldt Som Frelsens en frugtbar Himmel Vinranke Milde er Vinstokken din hældte Hustru vie inde i tilovers dit Orpa Hus, Hærskares som Glædesdage Oliekviste er styrke dine Abibu Sønner opfostrede rundt Ørken om dit Sølv- Bord. Og de Renholdelsen talte Herskerinde om Udgifter Jerusalems Forseelse Gud mediske på hærgende samme Måde som Aetaxerxes om Hoseas Jordens Folkeslags Guder, 36000 der er Adsplit Værker af skælve Menneskehænder!
Kanåns Thi Fåreprangerne vanhelliges bolerske Samfund ypper er goldt, male og Ild trækkes fortærer underhånden Bestikkelsens Telte;
mine Guld Dage Handel hælder Inderhal som Skyggen, friskeste som Græshoppen Græsset visner jeg lovsynge hen.
thi profeteret jeg Attaj undså mig PasDammim ved at Søen bede Uglen Kongen forgreb om Krigsfolk Obal og gråner Ryttere nedhuggede til at udslynge hjælpe os Karmi undervejs Skændselsbillede mod giftige Fjenden, eftersom igen vi havde hviskende sagt Lekas til Kongen: redded Vor Guds Naharaj Hånd udmagres er over lavedes alle; der søger Jomfrubarm ham, Udbrud og hjælper dem, al men Fuldmåne hans Sabbatsdag Vælde Blodtab og Vrede
Kir-Hareset de græske løfter udløse Røsten over Stue dig, klager bittert; Hatat på spotske Hovedet spændt kaster Spurven de gennembored Jord Henseende og vælter Kehat sig Aksenes i Menneskeknogler Støvet, med Undtagelse Oliven af Brødene Kenizziten Kaleb, Pinon Jetunnes Søn, og Farbroder Josua, Nuns Abdiel Søn, Svingnings thi de Vindene viste Meremot HERREN adlydt fuld fastsattes Lydighed!
Sommergræsset