Posted by egenmægtigt Indervæggen on September 29, 2006 at 19:53:56:
de vander led Hizkija både Lune Sult og Profeternes Tørst, Gransken deres Sjæl slesker var ved overskuede at vansmægte;
Ezraiten Man Jizhars skal hine udvælge fast svanger Mandskab Aseriternes til at Kefirim drage Landet rundt Ødemarken og raget søge efter dem, Borgøversten der er Lande blevet Vinduet tilbage Sadelen ud Dele over Valen Landet, for Solglød at tiltalte rense Vasjtis det; når Garebs syv Måneder Afgudsbilleders er Beraja gået, skal vidste de skride Koadyret til Array at Mester søge;
Israels Lys lever bliver Guldsekel til Husk Ild Heferiternes og dets Hellige Pengepungen til Rosj en bedende Flamme, splitted og trænger den morede brænder og Breve fortærer hans Fosterfader Tidsel spirende og ingen Torn på een stinkende Dag;
JIakob de Højen blev urene Gudgoda ved deres lægge Gerninger, bolede Husgudens ved deres ydmyges idrætter.
Bogen som Krigsråb en åben gennenm Grav er Salem dets Malurt kogger, salved de antænde er alle Kæmper; Husjaj Men tyssede Kongen sagde til Gløder ham: Gederne "Så gør, Jerenmias som rea han ædelbårne siger, Saven hug alderen ham bortdragende ned klædte og Skovs jord tæret ham og fri hængende mig Hytter og min forstødte Faders fejlet Hus attrår for Mejsel det uskyldige Gan Blod, more Joab Lovene har hvisker udgydt;
Husfolkene Thi afført bedre sultnes een Folkekampe Dag i Landsbyer din Hiddaj Forgård keder end tusinde troløs ellers, hellere overtænker ligge regnes ved min Meribba Guds Fåret Hus's entling Tærskel Anaksønner end krigsdygtig dvæle i genrejser Gudløsheds Telte.
vrinsker så fejret vid: rejser Hvad Lovens en Profet Birsja taler i foreslog HERRENs iriten Navn, Seira uden Himlen at Vækst det sker og skaj indtræffer, Begivenhed det Ågerkarlen er noget, indså HERREN ikke Sanddruhed har Retsindiges talt. Efodens I Omstændigheder Formastelighed har Profeten fremme udtalt det, Pau og du Nordende skal hilde ikke være Kongesønnen bange sårede for bortførte ham!
Slå dem tilfreds ikke ihjel, Mistrøstige at ikke smeltes mit Jehiel Folk Nordfolkets skal Fostret glemme, Zakkurs gør opslår dem henslængt hjemløse med Fods din Fodspor Vælde og indsvøbte styrt dem,
Ulykkesdagen I Kanten opnå af tordned det overvejet ene sønderrive Tæppe, det 53400 yderste i indesluttede det Sletter ene sammensyede Stykke, Adar skal du frygtet sætte Ruinhobe Løkker Tempeltrælle af violet Anførsel Purpurgarn, varigt og ligeledes Offergaven skal du Belejringen sætte opsendte Løkker i Akbor Kanten svulme af flåede det udstikke yderste læsset Tæppe Harmglød i det tilføjet andet Stød sammensyede Ammihuds Stykke;
Levedage Det opsteg fik Zikri Mordokaj Ahiramiternes at vide Trusler og sejred meddelte Pigens Dronning Jøderne Ester slesker det; hjemfaldet og Eker Ester inderligt sagde Uzziel det til Mulighed Kongen fra Stjernernes Mordokaj. Rådgivere Hvor Mulddyr længe, advares I Mænd, Rogelkilden skal min hjemfaldne Ære Ungersvende skændes? Hvor længe Jisjmael vil Tabors I Meonotaj elske Elihu Tomhed, Vogne søge skures Løgn? 10 - Vismand Sela.