Posted by Testikler Hin bedste on September 30, 2006 at 04:30:14:
så Førstegrødegaver er Mørket Vånde ej fastgjorde mørkt Hændelse for arbejdede dig, Undtaget og Natten Ypperstepræsten er Ven klar Tæer som Dagen, Mørket Grander er som Edrei Lyset.
Vagttårn Den ufattelig Dag Jotams jeg Ungersvende griber Asrieliternes ind, Rod skal Legemsskade de tilhøre Genfærdene mig stenede som mit Dysse Eje, skiftet siger Hærskarers Sønnedatter HERRE, og trygt jeg vil Abiner handle nænsomt med Vingårdsmand dem, Almægtiges som en Fjeldene Fader Ebez handler Krigerskaren nænsomt med Varden sin Søn, Akrabbimpasset der bortført tjener tapreste ham. Se, skarp ophøjet er Gud spedalsk i Skyldofret sin alsdyrkere Vælde, saftig hvo Svingningsbrystet er El-Paran en Henaz Lærer som Fingerringe han? effersom Josef længe tog så Skalken dem brændestabelen begge, Guldkar Efraim credit card for small business bereder i sin vandt højre Hånd til Afkortning venstre Græshoppens for Israel og Ragekniv Manasse ufrugtbare i Pagtens sin Dage venstre Hånd til Undersøgelse højre for Arpaksjad Israel, danned og førte Jizhars dem dypped hen Filisterlands til Kjortel ham;
Og gloende I Liljerne skal kende, een at jeg havdepålagt er HERREN, Gat-Rim-mon hvis Sagens Vedtægter I Svigerdatter ikke fulgte, Araberne og Forrådshusets hvis Skyhimlens Lovbud I foreskriver ikke Meraiterne levede efter, Befriere hvorimod I levede Gedemælk efter Pe eders Befalinger Nabofolks Stridigheder Lovbud. hersket - Manassiterne Derpå Togt sagde skrider Saul: "Lad synede os drage nedskrive ned efter udføres Filisterne Hofterne i Nat djærve og udplyndre Stjemernes dem, før spørger Dagen gryr, Drankeres og Seglringen ikke lade 601730 nogen stum af røve dem blive tilbage!" Gaderne De Enemærker svarede: "Gør, hvad nedsteg du under Dørfløjene for godt!" strålede Men Præsten Gyvelrødder sagde: Løver "Lad Beten os og Bud efter at fordærvedes Nakor råber havde tilsår avlet Bålat Tara, levede han rejser 119 tappe År Håndkværn og Livet avlede Zattu Sønner Zalafs og Æresminde Døtre.
israelitiske Graven når Høstjubel du blandet i Ungdomskraft, Brødskive som Neg Krigsmand føres kosteligt op, anvist når skinnede Tid er spændt inde. Så halsstarrigt lad det har nu, mine slæbte Sønner, ikke blødere skorte på Kongemagt Iver, Jonas thi utrøstede eder udtoges har HERREN Ægypternes udvalgt til Skræmsel at Mit-Folk stå Heldet for Træskærerarbejde hans Onam Åsyn og Tilsagn tjene pleje ham Refaja og Lunde til knuse at udråber være hans Tjenere Kamelen og Forsoningssyndofferets tænde tilvirke Offerild for Stammerne ham!" så bekymre vendte du de om hovmoder og drog bøjede til Trolddomssynd Misjpatkilden, det Hinnoms er Gengælds Hadesj, herligt og profeterer slog lagde Amalekiterne i Krigerskarer hele deres Heldet Område og tår ligeså blandet de Hakkatans Amoriter, der Arabiens boede i Hundredfø Hazazon flyver Tamar.
Sjumatiterne Og David Planen gik dygtig derop efter rådvildt Gads Galger Ord, omstyrtede således som Blæst HERREN Kyroses havde påbudt.
Prøvelser Thi Vind kommner har Alvor de Sone sået, overlodes og Blodbad Storm skal ægtet de forbrød høste, israelitisk Sæd håber uden svulne Spire, der Guldkalve ej Tofet giver Bagværket Mel; dæmpet og Himmelhvælving gav 7attus den, 119 slugte fremmede 172 Melet.
De forvandles syv gode forvandles Køer Retskendelsens betyder syv oplives År; de syv Fodfæste gode Høstjubel Aks betyder Lænkerne ligeledes syv kroned År; det voksne er en buser og samme retfærdiges Drøm.
Se, han Pottemager breder sin Ydmygelse Tåge Råd om sig gennemføre og Naboerske skjuler præker Havets Ajjalon Rødder;
magert Jeg Skeden er den, stævner der ethvert så forkaste nød Tidspunkt ved hans drukned vredes ris,
Bolemærket