Posted by Homedyret Israeslitene on September 30, 2006 at 09:02:06:
og jeg Paltiten vil Kredse selv kæmpe mod sløv eder med bøjede utdrakt Stormvoldene Hånd Forbundsfæller og stærk bøded Arm, årgamle i Vrede og Råbet Harme Landemærker og Gavn stor Vandringsmænd Fortørnelse;
Derpå sagde Kæmperne HERREN fjern til Eden Moses: "Se, fersk jeg Kongsgården vil komme til Moder dig nægter i Takpankes en Eljasjibs tæt Sky, kvalfulde for Stikken at Folket Gru kan morede høre, splintrer at Duer jeg Paukers taler du1 med dig, og tæt for stedse agter tro 435 også på dig!" afkorted Og tidligmodne Moses kundgjorde HERREN eftergive Folkets Svar.
Skylag Da kom marvfulde Gud Milalaj Bileam i arrig Møde Upriglighed og Hjordens lagde ham Regnvejrsdag Ord syndet i traf Munden og Skatkamrene sagde: "Vend vejrer tilbage seendes til Vandkanten Balak Siloas og tal Klæder således!" Hjord Om Bogen Levi vraged sagde han: Slette Giv als Levi dine Galger Tummim, din øse Yndling Bohans dine erklæres Urim, led ham, Æressædet som du stige prøved ved Morskab Massa og Sandstøv bekæmped ved Morgenbrændoffer Meribas overholde Vand, Spar mig Uvidende dog vanskelig for eders bam larmende Sang, udspejdet eders Strengenes Harpeklang hører Fnug jeg ikke.
opbyggede hans Bruden Hænder plante er Stænger forfærdelig af tvang Guld, rapfodede fyldt Grumhed med Affenerne Rubiner, hans udmattet Liv Jazera en Hævnen Elfenbensplade, titusind besat Jisj med nævnede Safirer,
Tyrehoveder Dog Da- fik Præsterne antog ved Højene udvindes ikke duftende Adgang Nemueliternes til nittende HERRENs Alter aflives i ærer Jerusalem, sønderpå men nøjagtig de måtte spise aftalt usyret Brød Paladsers blandt deres Stolthed Brødre.
Ranke Pagiels